loading...
جدید ترین اخبار کل جهان فوتبال
ali khoshi بازدید : 125 1390/06/13 نظرات (0)





تمرين امروز پرسپوليس با حضور رضا نورمحمدي در تمرينات گروهي پيگيري شد.


    تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 10 صبح در زمين ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

در اين تمرين بازيکنان ابتدا به حفظ توپ و پرسينگ، کار با توپ، حمله به دفاع و حرکات قدرتي و کششي پرداختند.

* هادي نوروزي و شيث رضايي به مدت 70 دقيقه اختصاصي تمرين کردند. همچنين عليرضا محمد به دليل مصدوميت جزئي و جواد کاظميان به دليل سرماخوردگي 55 دقيقه اختصاصي تمرين کردند.

* دروازه‌بان تيم اميدهاي پرسپوليس در تمرين امروز حضور پيدا کرد و همراه با قرمزپوشان به تمرين پرداخت.

* مهرداد اولادي در تمرين امروز آفتابي شد اما به دليل مصدوميت تنها نظاره‌گر بود.

* رضا نورمحمدي با دست آتل بسته در تمرين امروز حضور پيدا کرد و در تمرينات گروهي شرکت کرد.

* تنها 8 هوادار در تمرين امروز حضور پيدا کردند.

* عليرضا محمد دقايقي در انتهاي تمرين به يخ‌درماني پرداخت.

ali khoshi بازدید : 132 1390/06/13 نظرات (0)





پزشک تيم فوتبال استقلال از احتمال رسيدن کيانوش رحمتي به بازي مقابل تراکتورسازي خبر داد.


     کيانوش رحمتي که با کشيدگي عضله روبه‌رو شده از امروز فيزيوتراپي خود را آغاز کرد اما براي حضور در بازي با تراکتورسازي هنوز وضعيتش مشخص نيست.
دکتر اکبر رضايي پزشک تيم استقلال در اين باره اظهار داشت: کادرفني استقلال تاکيد دارد که اين بازيکن به بازي برسد و ما هم با تکنيک هاي جديد پزشکي سعي داريم که او را به بازي برسانيم.

وي در مورد آخرين وضعيت منتظري و برهاني گفت: از پژمان امروز بايد تست گرفته شود اما برهاني به من گفت مشکلي از ناحيه زير شکم ندارد و نيازي به سونوگرافي نيست.

پزشک استقلال همچنين از مصدوميت ميثم حسيني خبر داد و گفت: اين بازيکن در بازي ديروز مقابل استقلال اهواز با مصدوميت روبه رو شد از او خواستم که MRI بگيرد تا خيالمان بابت ميزان مصدوميتش راحت شود.

وي درباره فريدون زندي نيز اظهار داشت: اين بازيکن با توجه به دو نوبت فيزيوتراپي در روز از هفته آينده مي تواند بدون عصا راه برود.

ali khoshi بازدید : 157 1390/06/13 نظرات (0)



بازيکن جوان خط مياني تيم فرايبورگ آلمان به‌عنوان دونده‌‌ترين هافبک بوندس‌ليگا معرفي شد.


      به نقل از امپاير، در شرايطي که مسابقات باشگاهي هفته جاري به‌خاطر برگزاري ديدارهاي ملي در نقاط مختلف جهان دچار وقفه شده، فرصتي مطلوب براي مطالعه و تحليل بازي‌هاي انجام شده فصل جديد ليگ باشگاهي آلمان فراهم آمده است.
 
در اين ارتباط طبق آمار موجود يوليان شوستر بازيکن 24 ساله فرايبورگ در چهار هفته سپري شده فصل 2012-2011 بيش از ساير رقبا دويده است. آمار موجود حکايت از اين نکته مي‌کند که وي به طور ميانگين در هر بازي 12.67 کيلومتر دويده است.
 
در اين رده‌بندي جالب کريستيان تريش، هافبک ملي‌پوش ولفسبورگ با رکورد 12.62 کيلومتر در رده دوم جاي گرفته است. ضمن آنکه پله سوم به اسون بن‌در هافبک جوان و ملي‌پوش بورسيادورتموند با حد نصاب ميانگين 12.53 کيلومتر رسيده است.
 
*فهرست هافبک‌هاي دونده بوندس‌‌ليگا (تا به اين لحظه) به شرح زير است:
1- يوليان شوستر، فرايبورگ، ميانگين: 12:67 کيلومتر
2-کريستيان تريش، ولفسبورگ: ميانگين : 12.62 کيلومتر
3-اسون بن‌در، بورسيادورتموند، ميانگين: 12:53 کيلومتر
4-لارس بن‌در، بايرلورکوزن، ميانگين: 12:27 کيلومتر
5-رومان نوي‌اشتتر، بورسيا‌مونشن‌گلادباخ، رکورد: 12.23 کيلومتر
6-ايلکاي گون‌داگون، بورسيادورتموند، ميانگين: 12.15 کيلومتر
7-آرون هونت، وردربرمن، ميانگين: 11.86 کيلومتر
8-مانوئل اشميد‌باخ، هانوفر، ميانگين: 11.80 کيلومتر
9-مارکوس رويس، بورسيامونشن‌گلادباخ، ميانگين: ‌11.64 کيلومتر
10-مارتين هارنيک، اشتوتگارت، ميانگين: 11.56 کيلومتر
11- لارس اشتين‌‌دل، هانوفر، ميانگين: 11.56 کيلومتر

ali khoshi بازدید : 121 1390/06/13 نظرات (0)
  



هافبک تيم فوتبال پيکان گفت: خوشحالي کردن به خاطر گل زدن و پيروز شدن جرم نيست و در بازي مقابل شاهين به هيچکس بي‌احترامي نکردم.


   محمد پروين در خصوص اتفاقات بازي پيکان با شاهين بوشهر اظهار داشت: با توجه به تدابير کادر فني و بازي خوبي که انجام داده‌ايم موفق شديم تيم شاهين را شکست دهيم. پيکان امسال تيم خوبي است و يکي از مدعيان صعود به ليگ برتر خواهد بود.

وي درباره اتفاقات بازي با شاهين و خوشحالي‌اش پس از گل گفت: اتفاق خاصي رخ نداده است. در يک بازي جذاب و ديدني موفق شديم شاهين را شکست دهيم و مزد تلاشمان را بگيريم.

بازيکن سابق پرسپوليس افزود: وقتي که گل زدم در محوطه 6 قدم ايستادم و خوشحالي کردم. مگر خوشحالي کردن بعد از زدن گل جرم است؟ من به هيچکس بي‌احترامي نکرده‌ام و باز هم مي‌گويم اين کار را انجام نمي‌دهم چون هميشه حرف پدرم را آويزه گوشم قرار داده‌ام که بايد احترام‌ها را نگه داشت.

وي يادآور شد: اگر خوشحالي کردم فقط به خاطر اين بود که با تلاش زياد گل زدم اما متاسفانه برخي‌ها به دنبال مسائل ديگري هستند و من اعلام مي‌کنم اصلا کاري با نيمکت نشينان حريف نداشتم.

پروين در پايان تاکيد کرد: 100 بار ديگر مي‌گويم احترام پيشکسوت بر من واجب است و به هيچ عنوان قصد بي‌احترامي و حرمت‌شکني نداشتم و نخواهم داشت. اگر در بازي‌هاي ليگ يک هم گل بزنم دوست دارم هميشه خوشحالي کنم چون انگيزه بالايي براي کمک به پيکان دارم.

ali khoshi بازدید : 85 1390/06/11 نظرات (0)







فيليپو اينتزاگي، مهاجم ميلان در ليست 25 نفره ماسيميليانو الگري براي ديدارهاي ليگ قهرمانان اروپا جايي ندارد.


 بدین ترتیب آنتونیو نوسرینو، جای این مهاجم 38 ساله را در ترکیب روسونری در اروپا خواهد گرفت. نوسرنیو در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی از پالرمو به میلان پیوست
 

 اینتزاگی که یک دهه از حضورش در میلان می گذردر، بعد از رائول در رده دوم برترین گلزنان در رقابتهای اروپایی قرار دارد و 70 گل در مقابل نامش ثبت شده که 46 تای آنها در لیگ قهرمانان اروپا بوده.
 
 او فصل قبل تنها در 3 دیدار لیگ قهرمانان اروپا برای میلان به میدان رفت ولی دو گل ارزشمند را در دیدار با رئال که با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید به ثمر رساند. 

 اکنون این طور به نظر می رسد که با حضور الکساندر پاتو، روبینیو، آنتونیو کاسانو و زلاتان ایبراهیموویچ جایی برای او در خط حمله روسونری وجود ندارد.

 میلان در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تیمهای بارسلونا، باته بوریسوف و ویکتوریا پلژن همگروه است.

ali khoshi بازدید : 129 1390/06/11 نظرات (0)





 


وزير ورزش و جوانان گفت: وضع مالي باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس خوب است و در اين زمينه مشکلي نمي‌بينيم.


  محمد عباسي که عصر امروز به منظور بازديد از تمرين ملي‌پوشان فوتبال ايران و کمپ تيم‌هاي ملي به اين کمپ آمده بود در پايان بازديدش در جمع خبرنگاران ضمن تبريک روز عيد فطر به ورزش‌دوستان و جوانان گفت: از اين فرصتي که حاصل شد تا در اين روز عزيز در کنار تيم ملي فوتبال ايران که نماد هويت و شجاعت مردم ايران و توقعات برازنده آنها است خداوند را شاکرم و از دوستان عزيزم در فدراسيون فوتبال و مربيان تيم ملي که تلاش کردند تا در تيم ملي ايران براي ديدارهاي پيش رو آماده شود تشکرمي‌کنم.
وي با ابراز خوشحالي از حضور در کنار ملي پوشان ادامه داد: ملت ايران از تاريخي بزرگي برخوردار است. هر جا که اسم ايران مطرح مي‌شود بايد قدرتمندانه کار آغاز شود و اين يک توقع حقيقي از مردم است.

عباسي تأکيد کرد: خوشبختانه تاريخچه موفقي در ورزش داريم و بايد به آن افتخار کنيم چرا که ورزشکاران در گذشته اعتلاي بزرگي به جامعه ورزش ايران مطابق با توقع مردم و تمدن‌شان بخشيده‌اند.
وي از ورزش به عنوان خواستگاه مهمي در ايران ياد کرده و افزود: با توجه به اين موضوع که فوتبال طرفداران زيادي دارد ما در آستانه شکل‌گيري وزارتخانه هستيم، به عنوان اولين وزير ورزش احساس مسئوليت مي‌کنم تا پايگاه‌هاي زيادي را با توجه به افق‌هاي پيش رو ايجاد کنيم که در اين زمينه بايد با برنامه‌ريزي حرکت کرد.
وزير ورزش ادامه داد: مردم ما شاهد بودند که در زيرساخت‌ها در دولت‌هاي نهم و دهم قدم‌هاي خوبي برداشته شد. با اين حال در کنار اين برنامه‌ها و در راستاي علمي کردن ورزش قصد داريم تا از تجربيات پيشکسوتان ورزشي و ورزشکاران استفاده کرده تا در اين زمينه يک وحدت رويه ايجاد کنيم و افق و چشم‌انداز ورزش ايران را به صورت اجرايي دربياوريم چرا که بايد براي جوانان در اين وزارتخانه با کمک رسانه‌ها در همه ابعاد برنامه‌ريزي کرد تا توقع ملت شريف ايران برآورده شود.

عباسي در مورد حضورش در جمع ملي‌پوشان گفت: يک ديدار دوستانه امروز شکل گرفت و خوشحالم که در يک روز عزيز توانستم در کنار ملي‌پوشان قرار داشته باشم. معتقدم کي‌روش سرمربي تيم ملي ديدگاه‌ها و افق خوبي دارد.
وي ادامه داد: قصد داشتم در روز عيد در جمع ملي‌پوشان باشم تا ضمن تبريک به آنها بگويم اراده جمعي ما در وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال و البته ملت ايران در کنار شما قرار دارد. بدانند داراي پشتوانه هستند.
عباسي تصريح کرد: شما هم دعا کنيد تا اين مردان بزرگ در آينده قله‌هاي بزرگتري را فتح کنند.
 
    وزير ورزش در ادامه اين گفت‌وگو در مورد بازديد از ساير نقاط کمپ تيم‌هاي ملي گفت: عزيزان در فدراسيون فوتبال از من خواستند تا مرکز بدنسازي کمپ را کلنگ‌زني کنم البته بيشتر از کلنگ‌زني دوست دارم تا اين مراکز را زودتر افتتاح کنيم که مسئولان فدراسيون در اين زمينه قول دادند تا 3تا 4 ماه ديگر اين اتفاق بيفتد.
وي در مورد تشکيل هيئت مديره تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس با توجه به محدوديت زماني از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: همه باشگاه‌ها براي ما مهم هستند اما چون اين دو تيم برجسته طرفداران بيشتري دارند سعي مي‌کنيم رويدادهاي آنها را به صورت ويژه دنبال کنيم و در اين زمينه هم که گفتيد با توجه به اينکه اين دو تيم دولتي هستند بايد بخش دولتي هم وارد شود تا بتوانيم از حمايت دولت نيز برخوردار شويم، ضمن اينکه ما آمادگي داريم تا در مرحله اوليه سهام اين دو تيم را به طرفدارانشان واگذار کنيم که در اين مورد در حال بررسي بسترهاي مناسب هستيم.
عباسي ادامه داد: مهلت تعيين شده از سوي اي اف سي را در نظر داريم و مطمئن باشيد با تعامل خوب با فدراسيون هيچ مشکلي براي اين دو باشگاه رخ نخواهد داد.

   وي در مورد اینکه اسامي زيادي به عنوان هيئت مديره تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس مطرح مي‌شود گفت: درست است که افراد زيادي به عنوان پيشکسوت و با تجربه که قابليت و برجسته هستند وجود دارند اما در يک مجموعه تعداد محدودي قرار مي‌گيرند و اين دليل بر اين نمي‌شود که با انتخاب يکسري از افراد بخواهيم سايرين را ناديده بگيريم چرا که ما در گذشته توافق کرديم تا تمام دوستان به صورت مستقيم و غير مستقيم در کنار هم به ورزش کمک کنند.
وي ادامه داد: در گذشته سازمان تربيت بدني با عنوان متولي ورزش در حوزه رياست جمهوري به عنوان يک معاونت عمل مي‌کرد اما در حال حاضر وزارت ورزش از مزاياي بيشتري برخوردار است چرا که در کابينه دولت مي‌تواند از حمايت رئيس‌جمهور برخوردار باشد ضمن اينکه با توافق خوب مجلس و دولت در اين زمينه مي‌تواند براي جوانان و ورزش صاحب رأي باشد.

عباسي يادآور شد: امروز توقعات افزايش پيدا کرده و ما هم بايد بر همين مبنا تلاش‌هاي‌مان را بيشتر کنيم.
وي در پاسخ به اين سؤال که جايگاه فوتبال در اين وزارتخانه کجاست؟ گفت: براي ما همه ورزش‌ها مهم هستند چرا که ملت مهم است و ما طبق خواسته آنها خودمان را ملزم مي‌دانيم تا از ورزش پشتيباني کنيم اما چون فوتبال طرفداران بيشتري دارد به همان نسبت تلاش مي‌کنيم تا براي خرسندي مردم برنامه‌ريزي بهتري داشته باشيم و در همين راستا پس از اينکه روز گذشته به صورت رسمي با حضور رئيس‌جمهور مراسم توديع و معارفه برگزار شد امروز به جمع ملي‌پوشان آمدم تا با اين امر به آنها بگويم که برايم مهم هستند.

وزير ورزش در پايان در پاسخ به سؤال ديگری مبني بر اينکه وضعيت مالي تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس به کجا مي‌انجامد، گفت: وضع آنها خوب است و در اين زمينه مشکلي را نمي‌بينيم.

 

ali khoshi بازدید : 95 1390/06/11 نظرات (0)
ک


20 تيم برتر آسيا براي حضور در جام جهاني 2014 از فردا جمعه رقابتي تازه را در قالب گروه‌هاي پنجگانه آغاز خواهند کرد که در پايان آن 10 تيم برتر به مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني در قاره کهن گام مي گذارند.


 در نخستین بازی از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا تیم ملی استرالیا از ساعت 14:30 فردا جمعه به وقت تهران در ورزشگاه "سونکورپ" بریزبین پذیرای تیم ملی تایلند خواهد بود. تیم‌های بحرین و قطر که همگروه تیم ملی کشورمان در مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی هستند نیز برگزارکننده آخرین دیدار این روز خواهند بود. این دیدار نیز از ساعت 21:30 در ورزشگاه ملی منامه برگزار خواهد شد.

 - برنامه دیدارهای هفته اول از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا به شرح زیر است:
جمعه - 11/6/1390
گروه A:
* چین - سنگاپور، ساعت 16:30، ورزشگاه تیودونگ کانمینگ
* عراق - اردن، ساعت 18:30، ورزشگاه فرانسو حریری اربیل

گروه B:
* کره جنوبی - لبنان، ساعت 15:30، ورزشگاه گویانگ
* امارات - کویت، ساعت 20، ورزشگاه طحنون بن محمد العین

گروه C:
* ژاپن - کره شمالی، ساعت 15:50، ورزشگاه سایتاما 2002
* تاجیکستان - ازبکستان، ساعت 16، ورزشگاه تسنترالنی ریسپابلیکانسکی

گروه D:
* استرالیا - تایلند، ساعت 14:30، ورزشگاه سونکورپ بریزبین
* عمان - عربستان، ساعت 19:30، ورزشگاه السیب مسقط

گروه E:
* ایران - اندونزی، ساعت 20، ورزشگاه آزادی تهران
* بحرین - قطر، ساعت 21:30، ورزشگاه ملی منامه

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 3,952