loading...
جدید ترین اخبار کل جهان فوتبال
ali khoshi بازدید : 136 1390/06/15 نظرات (0)





هافبک باتجربه ميلان در انتظار اولين ديدار تيمش در ليگ قهرمانان مقابل بارسلوناست.


 کلارنس سیدورف، هافبک باتجربه میلان، در انتظار اولین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان مقابل بارسلوناست و معتقد است این دیدار به خوبی نشان خواهد داد که روسونری در کجا قرار دارد.
 
 میلانی ها پیش از سفر به اسپانیا، در اولین دیدار از فصل جدید سری آ مقابل لاتزیو قرار خواهند گرفت.
 
 سیدورف در گفتگو با میلان چنل گفت:" بارسلونا بی تردید بهترین تیم فوتبال دنیا در حال حاضر است. دیدار مقابل آنها فرصت خوبی برای ماست تا ببنیم این فصل تا کجا می توانیم پیش برویم.
 
 دیدار آسانی نخواهد بود اما ما به چنین دیدارهایی نیاز داریم تا ببنیم در مقایسه با سایر تیم های اروپایی در کجا قرار داریم."
  
 میلانی ها فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با شکست 1-0 در مجموع دو دیدار مقابل تاتنهام ازگردونه رقابت ها حذف شدند اما به نظر می رسد این فصل قصد دارند به مراحل بالاتری برسند.
 شاگردان آلگری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، علاوه بر بارسا، با تیم های ویکتوریا پلژن و باته بوریسوف نیز هم گروه هستند.

ali khoshi بازدید : 132 1390/06/13 نظرات (0)





مسوت اوزيل، هافبک رئال مادريد، اعلام کرد تيمش با خريدهايي که در تابستان انجام داد، نسبت به فصل گذشته بسيار بهتر شده و از زندگي در مادريد هم ابراز رضايت کرد.


 رئالی ها در تابستان بازیکنانی مانند فابیو کوئنترائو، نوری شاهین، رافائل واران، خوسه کایه خون و همیت آلتینتوپ را به خدمت گرفتند و اوزیل نیز از پیشرفت تیمش بسیار راضی است.
 
 ملی پوش آلمانی در گفتگو با کیکر گفت:" ما بسیار قوی تر شده ایم. ما نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر شده ایم. رئال در چند سال اخیر خریدهای زیادی انجام داد اما می توان گفت که ما اکنون شناخت بسیار خوبی از بازی هم داریم.
 
 من از اتفاقاتی که برای خودم افتاده، بسیار خوشحالم. احساس بسیار خوبی از بودن در رئال وبازی کردن برای این تیم دارم. من در فرم بسیار خوبی هستم و بیش از هر زمان دیگری احساس آماده بودن می کنم."
 
 رئالی ها رقابت های فصل جدید را با پیروزی 6-0 مقابل رئال ساراگوسا آغاز کردند.

ali khoshi بازدید : 133 1390/06/13 نظرات (0)




مربي آلماني استقلال در تمرين امروز اين تيم هم مثل دو روز گذشته شرکت نکرد.


تيم فوتبال استقلال که خود را براي ديدار هفته ششم ليگ برتر مقابل تراکتورسازي آماده مي‌کند از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه دستگردي تمريناتش را برگزار کرد.

* در ابتداي تمرين پرويز مظلومي چند دقيقه براي بازيکنانش صحبت کرد و برنامه‌هاي تمريني را به آنها انتقال داد.
* ميشائيل هنکه مربي آلماني استقلال در تمرين امروز هم حضور نداشت ظاهراً اين مربي هنوز به ايران بازنگشته است.
* پژمان منتظري که در ديدار مقابل مس کرمان دچار آسيب‌ديدگي شده بود از امروز دويدن دور زمين را آغاز کرد و به نرم دوي پرداخت. همچنين کيانوش رحمتي و ميثم حسيني که چنين شرايطي دارند تنها کارهاي سبک کششي را انجام دادند.
* يکي از دغدغه‌هاي اصلي کادر فني استقلال کمبود بازيکنان اين تيم است و براي تکميل بازيکنان سرمربي استقلال از بازيکنان اميد اين تيم در تمرينات استفاده کرد.
* در اواسط تمرين پرويز مظلومي با پژمان منتظري در خصوص آخرين وضعيتش به صحبت پرداخت.
* دويدن دور زمين، کارهاي کششي و فوتبال در نيمي از زمين آيتم‌هاي اصلي تمرين امروز استقلالي‌ها بود.
* يکي از نکات جالب تمرين امروز تفاوت پيراهن بازيکنان اميد و بازيکنان بزرگسال استقلال بود.
* تمرين امروز استقلالي‌ها ساعت 20:30 دقيقه به پايان رسيد. اين تيم از ساعت 19 فردا در ورزشگاه دستگردي تمرينات تاکتيکي را برگزار خواهد کرد.
ali khoshi بازدید : 127 1390/06/13 نظرات (0)

   




منابع رسانه‌اي انگليس از دوري هافبک هلندي تاتنهام براي مدتي نزديک به شش هفته خبر مي‌دهند.


      به نقل از روزنامه ديلي‌استار، رافائل فان درفارت هفته گذشته در جدال مقابل منچسترسيتي که با شکست سنگين 5 بر يک ياران رافائل فان‌درفارت همراه بود، از ناحيه ران پا دچار آسيب جدي شد.

در اين ارتباط هري ردنپ اظهار داشت: متاسفم، ظاهرا ما همين لطمه بزرگ را نيز کم داشتيم، حدود 40 روز قادر به استفاده از رافائل نيستيم. اين اتفاق براي ما يک ضربه هولناک است.

او ادامه داد: تاسف بيشتر من از اين بابت است که او در آمادگي مطلوب قرار داشت و روي توان او براي ادامه فصل حساب مي‌کرديم.

تيم لندني در دو بازي ابتدايي فصل جديد 3 بر صفر از منچستريونايتد و 5 بر يک از منچسترسيتي شکست خورد و اکنون در غياب بازيکن محوري خويش مجبور است در جست‌وجو کسب نتيجه باشد.

 

ali khoshi بازدید : 116 1390/06/13 نظرات (0)






اتحاديه بازيکنان فوبتال ايتاليا در آستانه امضاي توافق نامه اي با فدراسيون فوتبال اين کشور است.


اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال ایتالیا اعلام کرد روز دوشنبه با فدراسیون فوتبال این کشور توافقنامه ای به امضا خواهد رساند و به این ترتیب هفته دوم سری آ به موقع برگزار خواهد شد.

رقابت های هفته گذشته سری آ به دلیل اعتصاب بازیکنان که به دلیل پرداخت نشدن به موقع دستمزدهایشان بود برگزار نشد.

یک منبع آگاه اعلام کرد این توافق نامه به زودی امضا خواهد شد و رقابتهای هفته دوم سری آ طبق برنامه برگزار خواهد شد.

به این ترتیب اولین دیدار رقابتهای فصل جدید سری آ جمعه بین دو تیم میلان و لاتزیو برگزار خواهد شد.
ali khoshi بازدید : 121 1390/06/13 نظرات (0)





مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: بدون شک تصميم يوفا درست بوده و معتقدم که مسي بهترين بازيکن دنيا است.


  به نقل از آس اسپانيا، کريستيانو رونالدو در واکنش به سوالات متعدد خبرنگاران طي چند روز گذشته به خاطر انتخاب مسي به عنوان بهترين بازيکن اروپا از سوي يوفا گفت: شک ندارم که مسي نه تنها بهتر از من بلکه بهترين بازيکن جهان است.

وي افزود: تشابهات زيادي بين من و مسي وجود دارد به عنوان مثال هر دوي ما تکنيکي هستيم و هر دو در باشگاه‌هاي بزرگ و پر هواداري بازي مي‌کنيم و مربيان بزرگي هم داريم، اما من هرگز توانايي پوشاندن حقيقت را ندارم و مشخص است که مسي از من بهتر بوده و بهترين بازيکن جهان است.

ali khoshi بازدید : 111 1390/06/13 نظرات (0)




کارلوس ته وز مي گويد نگران از دست دادن جايگاهش در منچسترسيتي نيست چون همچنان کاپيتان و نماد اين باشگاه بزرگ محسوب مي شود.


    او معتقد است اکنون که توانسته خانواده اش را به انگليس بياورد رابطه او با ''‌روبرتو مانچيني'' وارد فصل جديدي شده است.
هرچند که اين بازيکن آرژانتيني نتوانست در فصل تابستان ايستلند را ترک کند ولي اکنون از وضعيتي که دارد راضي است و مي گويد ديگر درخواست ترک باشگاه را نخواهد کرد چرا که خانواده اش را به انگليس آورده است.
وي به روزنامه سان گفت: من و مانچيني به هر زباني با هم برخورد داشتيم. زبان ما زبان عشق و نفرت بود ، رابطه ما هم رابطه عشق و نفرت بود.
ته وز از '' مانچيني'' به عنوان '' يک پديده'' ياد کرد و گفت : او مي خواهد هميشه پيروز باشد و همين طور هم هست. سال گذشته براي من همه چيز مشکل بود ولي اکنون خانواده ام در انگليس هستند.
ته وز در فصل جديد تنها در يک بازي براي منچسترسيتي توپ زد و اغلب روز نيمکت بود ولي انتظار مي رود دوباره به ترکيب اصلي تيم بازگردد و جايگاه قبلي خود را بازيابد.
وي گفت: مي خواهم به لحاظ آمادگي جسماني در وضعيت بهتري باشم. الان خوب هستم و فکر مي کنم به زودي به تيم بازخواهم گشت. فکر نمي کنم جايگاهم را از دست داده باشم
چون من کاپيتان و نماد يک باشگاه بزرگ چون منچسترسيتي هستم. 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 3,953