loading...
جدید ترین اخبار کل جهان فوتبال
ali khoshi بازدید : 111 1390/06/13 نظرات (0)




کارلوس ته وز مي گويد نگران از دست دادن جايگاهش در منچسترسيتي نيست چون همچنان کاپيتان و نماد اين باشگاه بزرگ محسوب مي شود.


    او معتقد است اکنون که توانسته خانواده اش را به انگليس بياورد رابطه او با ''‌روبرتو مانچيني'' وارد فصل جديدي شده است.
هرچند که اين بازيکن آرژانتيني نتوانست در فصل تابستان ايستلند را ترک کند ولي اکنون از وضعيتي که دارد راضي است و مي گويد ديگر درخواست ترک باشگاه را نخواهد کرد چرا که خانواده اش را به انگليس آورده است.
وي به روزنامه سان گفت: من و مانچيني به هر زباني با هم برخورد داشتيم. زبان ما زبان عشق و نفرت بود ، رابطه ما هم رابطه عشق و نفرت بود.
ته وز از '' مانچيني'' به عنوان '' يک پديده'' ياد کرد و گفت : او مي خواهد هميشه پيروز باشد و همين طور هم هست. سال گذشته براي من همه چيز مشکل بود ولي اکنون خانواده ام در انگليس هستند.
ته وز در فصل جديد تنها در يک بازي براي منچسترسيتي توپ زد و اغلب روز نيمکت بود ولي انتظار مي رود دوباره به ترکيب اصلي تيم بازگردد و جايگاه قبلي خود را بازيابد.
وي گفت: مي خواهم به لحاظ آمادگي جسماني در وضعيت بهتري باشم. الان خوب هستم و فکر مي کنم به زودي به تيم بازخواهم گشت. فکر نمي کنم جايگاهم را از دست داده باشم
چون من کاپيتان و نماد يک باشگاه بزرگ چون منچسترسيتي هستم. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 3,960