loading...
جدید ترین اخبار کل جهان فوتبال
ali khoshi بازدید : 132 1390/06/13 نظرات (0)





مسوت اوزيل، هافبک رئال مادريد، اعلام کرد تيمش با خريدهايي که در تابستان انجام داد، نسبت به فصل گذشته بسيار بهتر شده و از زندگي در مادريد هم ابراز رضايت کرد.


 رئالی ها در تابستان بازیکنانی مانند فابیو کوئنترائو، نوری شاهین، رافائل واران، خوسه کایه خون و همیت آلتینتوپ را به خدمت گرفتند و اوزیل نیز از پیشرفت تیمش بسیار راضی است.
 
 ملی پوش آلمانی در گفتگو با کیکر گفت:" ما بسیار قوی تر شده ایم. ما نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر شده ایم. رئال در چند سال اخیر خریدهای زیادی انجام داد اما می توان گفت که ما اکنون شناخت بسیار خوبی از بازی هم داریم.
 
 من از اتفاقاتی که برای خودم افتاده، بسیار خوشحالم. احساس بسیار خوبی از بودن در رئال وبازی کردن برای این تیم دارم. من در فرم بسیار خوبی هستم و بیش از هر زمان دیگری احساس آماده بودن می کنم."
 
 رئالی ها رقابت های فصل جدید را با پیروزی 6-0 مقابل رئال ساراگوسا آغاز کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 3,964