loading...
جدید ترین اخبار کل جهان فوتبال
ali khoshi بازدید : 121 1390/06/13 نظرات (0)
  



هافبک تيم فوتبال پيکان گفت: خوشحالي کردن به خاطر گل زدن و پيروز شدن جرم نيست و در بازي مقابل شاهين به هيچکس بي‌احترامي نکردم.


   محمد پروين در خصوص اتفاقات بازي پيکان با شاهين بوشهر اظهار داشت: با توجه به تدابير کادر فني و بازي خوبي که انجام داده‌ايم موفق شديم تيم شاهين را شکست دهيم. پيکان امسال تيم خوبي است و يکي از مدعيان صعود به ليگ برتر خواهد بود.

وي درباره اتفاقات بازي با شاهين و خوشحالي‌اش پس از گل گفت: اتفاق خاصي رخ نداده است. در يک بازي جذاب و ديدني موفق شديم شاهين را شکست دهيم و مزد تلاشمان را بگيريم.

بازيکن سابق پرسپوليس افزود: وقتي که گل زدم در محوطه 6 قدم ايستادم و خوشحالي کردم. مگر خوشحالي کردن بعد از زدن گل جرم است؟ من به هيچکس بي‌احترامي نکرده‌ام و باز هم مي‌گويم اين کار را انجام نمي‌دهم چون هميشه حرف پدرم را آويزه گوشم قرار داده‌ام که بايد احترام‌ها را نگه داشت.

وي يادآور شد: اگر خوشحالي کردم فقط به خاطر اين بود که با تلاش زياد گل زدم اما متاسفانه برخي‌ها به دنبال مسائل ديگري هستند و من اعلام مي‌کنم اصلا کاري با نيمکت نشينان حريف نداشتم.

پروين در پايان تاکيد کرد: 100 بار ديگر مي‌گويم احترام پيشکسوت بر من واجب است و به هيچ عنوان قصد بي‌احترامي و حرمت‌شکني نداشتم و نخواهم داشت. اگر در بازي‌هاي ليگ يک هم گل بزنم دوست دارم هميشه خوشحالي کنم چون انگيزه بالايي براي کمک به پيکان دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 3,969